Tevredenheid

Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent over de gang van zaken. Daarom willen wij u vragen uw tevredenheid te delen met ons en andere patiënten. Dit kan via Zorgkaart Nederland. Via de volgende link komt u bij onze praktijk en kunt u uw positieve ervaringen delen.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een klacht heeft. Dan willen wij dit natuurlijk ook graag weten. U kunt ons via contact bereiken of u kunt hiervoor altijd een afspraak maken.

Een klacht

Wij doen er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Helaas kan het toch gebeuren dat u een klacht heeft over bijvoorbeeld een behandeling of de manier waarop wij met u omgaan. Wij stellen het erg op prijs als u uw klacht aan ons kenbaar maakt. Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Het gesprek kan immers confronterend zijn. Neemt u dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt. Tijdens dit gesprek zullen wij proberen samen met u een gepaste oplossing te vinden.

Mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kunt u bij twee instanties met uw klacht terecht: De Klachtencommissie en het Regionaal Tuchtcollege. Lees hier meer over wat deze instanties voor u kunnen betekenen.

Op basis van de Wet Klachtrecht Cliënt zorgsector (WKCZ) is iedere zorgaanbieder verplicht zich aan te melden bij een klachten regeling. Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie).